dijous, 24 de desembre del 2015

Reflexió sobre el Projecte Moscou

El Projecte Moscou m’ha ajudat molt a millorar en aspectes de la meva escriptura als que mai els hi havia donat importància. Gràcies a ell he descobert moltes faltes d’ortografia i de cohesió que desconeixia i, també he après a reflexionar els erros, és a dir, no només corregir-los, sinó interessar-me a buscar per què és una falta i buscar alternatives i mètodes per no tornar-la a fer. Ha estat una experiència molt enriquidora també en el vessant cultural, ja que hem compartit cartes amb adolescents d’una història i una cultura molt diferents de la nostra. Comunicativament, he après molt a l’hora de la construcció lògica de frases, ja que en les cartes dels russos es nota que tenen una manera d'ordenar les frases molt diferent de les nostres. Això feia que hagués d’estar molt més atenta a l’hora de corregir les redaccions, ja que em podia trobar amb frases il·lògiques o amb paraules que no existeixen. Aquesta experiència m’ha enriquit molt i no m’importaria tornar-la a repetir.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada